Wednesday, July 13, 2011

Tadew Sebijik pum Bantal Busuk.

Assalammualaikum.



Selamat Pagi sekalian makhluk Tuhan. I tak bapew sehat tapi nak update gak bub bosan sebab asek merap dalam bilik nie sambil berselubung selimut dengan harapan batuk boleh sembuh kan. 


Bila golek golek sopan, tgk tepi dan kanan. Hampa. Tadew teman yang boleh tumbuk tumbuk dan peluk peluk pum. Jangan ada sikit kuman kat pikiran ouh. I'm talking about bantal busuk. =.=


Nabila Ariff memang tadew bantal busuk. Semuanya bantal yang besar gedabak mcm org tua suka guna. Kadang kadang Nabila Ariff tidow tak pakai bantal pum. Dasar pemalas nak mendapkan bantal bawah kepala kan. 


Apasal i tetiba cakap pasal bantal busuk bagai nie kan. Mungkin sebab rindu. Rindu pada bantal busuk berpeta yang semua negeri dah siap kecuali Sabah dan Sarawak. Tapi hilang dilesapkan emak. Mana boleh taksub sangat. Adalah nanti insan yang akan marah ouh!


Alaa sekarang i dah boleh tadew bantal busuk pum. Tayah pakai bantal pum bole. I'm an independent gurlz  okey hunny bunny makan mamee. Mula rasa mual tengok bantal busuk orang lain yang ntah bape bulan tak jemur kan. *dengki dalam iman.


Pastu pangai ta senonoh si kera pulak tuh. Gesek gesek hujung bantal tuh ngan hidung pastu cium. maaa aaai mawi pum sorok hidung yg tinggi kalau tengok kan. Apatah lagi Zizan Raja Lawak.


Kedekut pulak tuh bila orang nak pinjam bantal busuk dia buat lapik laptop. Macam nak pinjam baju raya jer gayanya kan. *i'm talking about who??


Adalah orang tua yang cakap ngn i kan. Sapew ada bantal busuk nie anak manja. Alaaa i tak ada pum manja apa. Pagi pagi mintak mak bubuhkan ubat gigi kat my brush ape. *dasar pemalas punya nab. 


Heran tak heran, i rasa mungkin bantal busuk nie ada sentimental value pada si pemiliknya kot. Sampaikan bila ugut nak buang pum sanggup naik basikal upah coki coki mintak jangan dibuang. 


Tapi tak kira usia pum, terpulanglah kat korang nak miliki bantal busuk atau tidak kan. Masing masing ada hak indu kan. ehhh  tak tak hak INDIVIDU. ingat nak shotcurt td. *maleh nak taip.


Baiklah saudara saudari perempuan dan lelaki. I nak habiskan cerita pasal bantal busuk nie. Busuk kejap kan entry kali nie. Alaaa bangun pagi, semua org busuk. Tapi ada satu gambar i nak kasi tgk, sebijik bantal busuk yang dah berkhidmat puluhan tahun. *muka jahat.



*tak busuk tapi hodoh.

Wassalam.


p/s  Arini telan dua bungkus nasi lemak. *tanak membazir.


5 comments:

azieyla mustafa said...

hikhik..i tdow tade bantal pown tape..asal ade spongebob ngan teddy chummil i..hik3..

leyadarlybutterfly said...

owhh wt entry pasal bntal busuk ek??i TERRRASEEE!!!!hahahaha k0rg punye pasal xkasi i pkai bntal busuk tweety wane kuning i tuu.. haha wlaubagaimanapun, bntal busuk ni sbnye sgt istimewa kpd org yg suke ade bntal busuk aww... :D

Nabila Ariff said...

mek : haha. i rendu! nak peluk peluk jugak. tapi kita kan bese tido ta berbantal ouh.

Nabila Ariff said...

leya : humm i nampak len kali. i buang kat sungai. tawu?? haha. =p

belog|amiyo said...

bantal busuk itu penting utk kelenaan tidur. wakaka